• Inicio
  • El racó de les alumnes

Benvingudes - Benvinguts

Aquest blog no vol ser altra cosa que un divertiment, una finestra oberta al mon per donar a coneixer els treballs d'una apassionada del patchwork, espero que us agradi el que vagi "penjant" i no dubteu a deixar els vostres comentaris, suggerencies etc. etc. Dessitjo que sigui el mes participatiu possible.

Moltes d'aquestes cosetes son a la venda i es poden personalitzar. Si voleu mes informació, podeu adreçar-vos a:


GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS - GRACIAS POR VUESTROS COMENTARIOS. - Dolors

dilluns, 18 de febrer del 2013

Una floreta "Dresde" al meu estil.


A l'últim taller amb la professora Lourdes Gil es va decidir que treballariem el plat Dresde,  i que  si voliem fesim un coixí, jo ja ho habia treballat, i com que coixins ja en tinc suficients, doncs he fet  aquest camí de taula ,o quadre, (encara ara no se si el penjaré o el posaré sobre  la taula de fusta de la terassa), els colors son molt vius i destacarà molt si el poso a la taula. Be ja veuré que faig.


En el último taller con la profesora Lourdes Gil, se decidió que trabajaríamos el plato Dresde, y que si queríamos hiciéramos un cojín, yo ya lo había trabajado, y como cojines ya tengo suficientes, pues he hecho este camino de mesa, o cuadro, (aún no he decidido si lo colgaré o lo pondré encima de la mesa de madera de la terraza), los colores son muy vivos y destacará mucho si lo pongo sobre la mesa.  Bien, ya veré que hago.

Llàstima que no s'aprecia el detall del centre, he possat dos cercles cosits amb un repunt i deixant que quedi una mica aixecat, i tambè he possat guata al mig per que donés una mica de relleu.  I si, ja se que es veu una mica tort, però s'hà fet la foto abans de planchar.



Lástima que no se aprecia el detalle del centro, he puesto dos círculos cosidos con un pespunte y dejando que quede un poco levantado, y también he puesto guata para darle un poco de relieve. Y si ya se que ve un poco torcido, pero se ha hecho la foto antes de planchar.




7 comentaris:

Lourdes ha dit...

M'encanta tot aquest blog, la flor és preciósa. Bona setmana, petons.

El racó del Patch ha dit...

Dolors,
Es una passada!!!!,m 'encanta, t'ha quedat xulisim ,he trovat que és molt bona idea fer una flor amb el dresde. Moltes gràcies per les fotografies dels cubs.Bona setmana i descansa una mica he, he,...

lastildasdearime ha dit...

Me encanta ésa flor, te ha quedado preciosa,mira que tengo yo ganas de hacerla y ponerla en una bolsa...todo llega!!! Notte wappi!!

Mavi. ha dit...

Te ha quedado precioso, se nota el relleno central que le dá más volumen. Estupendo como tapiz, tiene fuerza, color, es muy lindo.
Bss.

Maritza ha dit...

Dolors, qué bonito!! te quedó genial y estas telas combinan muy bien. En cualquier sitio donde lo pongas se verá muy chulo. Gracias por darme una idea sobre el montaje de mis tacitas. Un besote guapa

Anna ha dit...

Una flor preciosa , el cami de taula t'ha quedat molt bé

Ptns , Anna

Vero ha dit...

ya te dije en facebook que había quedado muy bonito, y ahora aquí. Petonets!!