• Inicio
  • El racó de les alumnes

Benvingudes - Benvinguts

Aquest blog no vol ser altra cosa que un divertiment, una finestra oberta al mon per donar a coneixer els treballs d'una apassionada del patchwork, espero que us agradi el que vagi "penjant" i no dubteu a deixar els vostres comentaris, suggerencies etc. etc. Dessitjo que sigui el mes participatiu possible.

Moltes d'aquestes cosetes son a la venda i es poden personalitzar. Si voleu mes informació, podeu adreçar-vos a:


GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS - GRACIAS POR VUESTROS COMENTARIOS. - Dolors

dimarts, 22 de maig del 2012

Molts dies sense passar per aquí.....

Fa molt dies que no entraba al blog, la cosa es que he tingut molta feina, preparant obsequis, encarrecs, etc. etc.( i tot s'hà de dir, una mica de vagancia), però ara ja estic mes lliure, i poc a poc aniré penjant les fotos del que he estat fent.

5 comentaris:

Maritza ha dit...

Dolors, lo primero es el trabajo y luego nuestras aficiones....ahora que tienes más tiempo podrás retomar tus costuritas....un besote bonita

El Patchwork de Dolors ha dit...

Hola Maritza, un alegrón "verte" por aquí, parece que la "astenia" ¿se dice así?, primaveral me durará hasta pasado el verano, pero poco a poco me voy espabilando. Un beso guapísima.

Vero ha dit...

lo más importante es que sigas haciendo cosas, como los detalles de Maite que son preciosos. un beso

El Patchwork de Dolors ha dit...

Gracias Vero, si que quedaron vistosos, lo malo es que las fotos no les hacen justicia, soy malisima con la camara. Si te interesa te paso los patrones (si es que no los tienes). Besos.

La Filandera ha dit...

Hola!!! Me han dado la oportunidad de nominar a 15 blogs a un premio, y el tuyo está en mi lista, entra en http://lafilandera.blogspot.com
Besitos