• Inicio
  • El racó de les alumnes

Benvingudes - Benvinguts

Aquest blog no vol ser altra cosa que un divertiment, una finestra oberta al mon per donar a coneixer els treballs d'una apassionada del patchwork, espero que us agradi el que vagi "penjant" i no dubteu a deixar els vostres comentaris, suggerencies etc. etc. Dessitjo que sigui el mes participatiu possible.

Moltes d'aquestes cosetes son a la venda i es poden personalitzar. Si voleu mes informació, podeu adreçar-vos a:


GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS - GRACIAS POR VUESTROS COMENTARIOS. - Dolors

dilluns, 10 de setembre del 2012

la meva "ROSA" de Ferret

A long long time......., bé un parell de mesos enrrere la meva amiga     Maite      ens va ensenyar tot el que habia apres en el curs que va fer a Sitges amb la "profe" Ferret, i ara he treballat una mica en el meu projecte, visiteu el blog de la Maite, i veureu el seu treball, jo amb el meu estic fent tot el que puc, però em sembla que les intencions son bones, però el resultat......   tambè he de dir, que no el tinc acabat, pero....  com deia la meva mare:     "De ningún cobarde se ha escrito nunca nada"   


P.D. Maite mira-t'ho amb carinyo, O.K.?



A long long time....., bueno hace un par de meses mi amiga Maite   nos enseño todo lo que había aprendido en el curso que hizo en Sitges con la "profe" Ferret, y ahora he trabajado un poco en mi proyecto, visitar el blog de Maite, y veréis su trabajo, yo con el mio estoy haciendo todo lo que puedo, pero  me parece que las intenciones son buenas, pero el resultado....... también he de decir, que no lo tengo acabado, pero.....como decía mi madre:   "De ningún  cobarde se ha escrito nunca nada"


P.D. Maite miratelo con carinño, O.K.?

7 comentaris:

Maritza ha dit...

Dolors, me gusta mucho tu rosa!!! yo la veo muy bonita y complicada de hacer...un besote guapa

Lourdes ha dit...

Està quedan bé, semble realment molt difícil de fer. Espero veure-la acabada aviat i segur que estarà perfecta. Bona setmana. Petons.

Reuspatch ha dit...

Molt be Dolors, està quedant molt bé, ja t'he dit que estic preparant el "diploma". Un petó amb tot el carinyo.

feltromara ha dit...

Obrigada pela visita
volte sempre!

Bjus

Vero ha dit...

si Maite te da el diploma, es que no puedes quejarte. Te ha quedado muy bonita. Hasta pronto!!

Mavi. ha dit...

La veo preciosa, me gusta como queda. No sé muy bien cómo se hace. No sé si es paper piecing o un crazy no tan crazy, sea como sea queda fantástica.
Saludos.

El Patchwork de Dolors ha dit...

Grácias por vuestros comentarios. La verdad es que estoy bastante orgullosa del resultado.
Dolors