• Inicio
  • El racó de les alumnes

Benvingudes - Benvinguts

Aquest blog no vol ser altra cosa que un divertiment, una finestra oberta al mon per donar a coneixer els treballs d'una apassionada del patchwork, espero que us agradi el que vagi "penjant" i no dubteu a deixar els vostres comentaris, suggerencies etc. etc. Dessitjo que sigui el mes participatiu possible.

Moltes d'aquestes cosetes son a la venda i es poden personalitzar. Si voleu mes informació, podeu adreçar-vos a:


GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS - GRACIAS POR VUESTROS COMENTARIOS. - Dolors

dimecres, 24 de febrer del 2016

Moneder nou!! -- Monedero nuevo!!

Hola!!, avui i després d'un parell de dies de treball, he acabat el moneder (l'altre ja no aguantava més), he utilitzat tela de lli per a la base, i japoneses per al "jardi de l'àvia"


Hola!!, hoy y después de un par de días de trabajo, he acabado el monedero (el otro ya no aguantaba más), he utilizado tela de lino para la base, y japonesas para el "jardín de la abuela".



Fins aviat!!
Hasta pronto!!

2 comentaris:

Maritza ha dit...

Dolors qué chulo te quedó este monedero. La combinación del lino con telas japonesas es una idea fantástica.
Qué buenos momentos pasamos en la casa de Vero. De nuevo mil gracias por haber hecho posible que yo terminara la mochila. Un besote guapa

El Patchwork de Dolors ha dit...

Gracias Maritza, la verdad es que pasamos una tarde estupenda, y en cuanto a la mochila , ya la tenias casi acabada, solo faltaban unas puntadas que dio Vero y... listo!. Una mochila guapísima!!!
Besotes de los gordos.